Print Logo
نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 19:45

با خانواده جانباز شهید، رجب محمدزاده دیدار کرد



همزمان با سالروز شهادت امام جواد(ع)، نماینده مقام معظم رهبری در جمعیت هلال احمر ظهر جمعه 18 شهریور ماه در مشهد مقدس با خانواده جانباز شهید، رجب محمدزاده دیدار و یاد و خاطره این شهید والا مقام را گرامی داشت.

حجت الاسلام والمسلمین معزی با اشاره به مقام رفیع و بزرگ این شهید در پیشگاه الهی خاطرنشان کرد: در طول سالها زندگی، شهید محمدزاده با تحمل رنج و سختی ناشی از جانبازی پاداش الهی دارد که نزد خداوند متعال محفوظ است.

وی همچنین با تجلیل از روحیه بالا و صبوری خانواده، بخصوص همسر شهید محمدزاده افزود: متانت، همراهی، دلسوزی و صبوری همسر شهید محمدزاده در طول این سالها ستودنی است و بنا به وعده قرآن پاداش بی حساب الهی دارد.

در این دیدار محمدرضا محمدزاده پسر شهید بابارجب با قدردانی از حضور حجت الاسلام و المسلمین معزی، در جمع خانوده ایشان، عضو داوطلب جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی شد.

شهید رجب محمدزاده مشهور به "بابارجب" جانباز 70% مشهدی در دوران دفاع مقدس در سال 1366 بر اثر اصابت خمپاره از ناحیه سر و صورت به درجه جانبازی رسید و در 14 مرداد 1395 پس از 30 سال تحمل رنج و درد به درجه رفیع شهادت نائل آمد.