Print Logo
به منظور حضو در جلسه معارفه مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در استان پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 19:24

نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال‌احمر وارد استان همدان شد


نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر و هیئت همراه، دقایقی پیش وارد استان همدان شد و مورد استقبال مدیران، کارکنان و اعضای داوطلب جمعیت هلال‌احمر این استان قرار گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین معزّی هدف از این سفر یک روزه را شرکت در جلسه انتصاب مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه هلال احمر این استان دانست و گفت: استان همدان با ظرفیت‌های بی‌نظیر باستانی و اسلامی و با وجود ریشه‌های عمیق فرهنگی و دینی همواره مورد توجه مسئولان بوده است.

نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال‌احمر همچنین شرکت در جلسه شورای معاونین و روسای شعب جمعیت هلال‌احمر استان همدان را از دیگر برنامه‌های این سفر یک روزه برشمرد و خاطرنشان کرد: علاوه بر دیدار و گفت‌وگوی رودررو با مدیران و کارکنان استان، این سفرها به تقویت روحیه همکاری و بررسی وضعیت فرهنگی و اداری استان‌ها کمک می‌کند.

دکتر کارخانه‌ای، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان نیز با ابراز خرسندی از سفر نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر به همدان، این سفر را فرصتی مغتنم برای بهره‌مندی از رهنمودهار نماینده ولی‌فقیه در هلال‌احمر برشمرد و تصریح کرد: در این سفر کارکنان و اعضای جمعیت هلال‌احمر استان می‌توانند به بیان دغدغه‌ها و پیشنهادات فرهنگی خود بپردازند.