Print Logo
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر شنبه 25 اردیبهشت 1395 ساعت 13:55

انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر نماد مردمی بودن این نهاد است


نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گفت: انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر نماد مردمی بودن این نهاد است که امیدواریم رای مردم مجمع قدرتمندی برای جمعیت هلال احمر رقم زند.

حجت الاسلام والمسلمین معزی با حضور در شعبه اخذ رای معاونت توانبخشی انتخابات مجامع هلال احمر با اشاره به این که مردم با حضور پررنگ در تمام انتخابات در سرنوشت عرصه های مختلف کشور سهیم هستند، گفت: انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر نیز نماد مردمی بودن این جمعیت بوده که بسیار ارزشمند است.


وی با بیان این که مردم با مشارکت در انتخابات هلال احمر می توانند افراد اصلح را به عنوان نماینده خود در مجمع معرفی کنند، اظهار کرد: براساس گزارش هیئت نظارت در حال حاضر انتخابات در تمام استان های کشور طبق روال در حال انجام است و انتظار داریم با انتخاب مردم، جمعیت خوبی را رقم بزند.


نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر خاطرنشان کرد: امیدواریم برآیند این انتخابات، مجمع قدرتمندی برای انتخاب شورای عالی توانمند جمعیت هلال‌احمر باشد.
وی با اشاره به منویات رهبری در مورد اهداف جمعیت هلال‌احمر، تصریح کرد: اهداف هلال‌احمر منطبق با تعالیم اسلام است که به انسان‌ها را به نوعدوستی، احسان، نیکوکاری و ... دعوت می‌کند که ان شالله رأی مردم و انتخاب مجمع برای این جمعیت منشأ خیروبرکت باشد.