Print Logo
در حاشیه برگزاری انتخابات چهارمین دوره مجامع جمعیت هلال احمر شنبه 25 اردیبهشت 1395 ساعت 11:11

برقراری ارتباط ویدئو کنفرانس با مدیران عامل جمعیت هلال احمر استان ها


آخرین روز هفته هلال احمر مقارن با برگزاری چهارمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر است که در تمامی استان ها شاهد مشارکت 50 درصدی اعضا و داوطلبان در این دوره از انتخابات تا لحظه ارسال این مطلب بوده‌ایم.

حجت الاسلام والمسلمین معزی؛ نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در جلسه هیئت نظارت بر انتخابات چهارمین دوره مجامع جمعیت هلال احمر، ضمن تقدیر و تشکر از تمامی دست اندرکاران برگزاری و نظارت انتخابات، گفت: دست اندر کاران برگزاری انتخابات مسئولیت سنگینی را بر عهده دارند و این انتخابات امانت مردم در دست آنهاست که بایستی برگزاری آن به دقت انجام شد.

4006005/14/2016 2:03:29 PMhttp://hview.netiran.ir/Media//Image/2016/05/201605108594287076_Thum.jpg

 

انتخابات امروز با حضور حداکثری اعضا و  داوطلبان جمعیت هلال احمر

در ادامه این جلسه، دکتر سیدامیر محسن ضیائی؛ رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه در آخرین روز هفته هلال احمر قرار داریم و این روز مقارن با برگزاری چهارمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر است، افزود: از تمامی تلاشگران در  عرصه انتخابات چهارمین دوره مجامع جمعیت هلال احمر سپاسگزارم؛ چرا که این افراد تلاش های بسیاری برای برگزاری هر چه باشکوه تر این انتخابات انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه امروز مرحله نخست انتخابات در حال انجام است، تصریح کرد: انتخابات امروز با حضور حداکثری اعضا و  داوطلبان جمعیت هلال احمر در حال برگزاری است و نسبت به برگزاری این انتخابات نظارت بسیار دقیق و مطلوبی صورت گرفته است.

در ادامه این جلسه ارتباط ویدئو کنفرانس با مدیران عامل جمعیت هلال احمر استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد، قم، البرز، کرمانشاه، سمنان، آذربایجان غربی و لرستان انجام شد.

اعضا و داوطلبان سبزواری بیشترین مشارکت کننده در انتخابات

دکتر سید مجتبی احمدی؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی در خصوص مشارکت اعضا و داوطلبان این استان در چهارمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر، اظهارداشت: بیش از 10 هزار تن از اعضا و داوطلبان حائز شرایط رای دادن در استان خراسان رضوی هستند که در این میان شهرستان سبزوار با اخذ رای از 700 تن  تا این لحظه بیشترین مشارکت را در استان خراسان رضوی داشته است.

بیش از 2 هزار داوطلب قمی پای صندوق های رای

دکتر محمد گلفشان؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به برگزاری انتخابات چهارمین دوره مجامع جمعیت هلال احمر، در شعب و صندوق های فرعی، اظهارداشت:  تا این لحظه بیش از 2 هزار تن از اعضا و داوطلبان جمعیت هلال احمر آرا خود را در صندوق های رای انداخته اند.

4700عضو و داوطلب سمنانی حائز شرایط رای دادن

دکتر حسن شکر اللهی؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان به مشارکت 50 درصدی داوطلبان در انتخابات اشاره کرد و گفت: 4 هزار و 700 عضو و داوطلب جمعیت هلال احمر واجد شرایط رای دادن هستند که آرا خود را در 14 صندوق  و 7 شعبه به صندوق می اندازند.

49 نفر کاندید شورای اجرایی و بازرسی در استان البرز

دکتر احسان نصیری؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز با تاکید بر اینکه انتخابات پر شور و خوبی داریم، گفت: 4 حوزه انتخابی و 2 دفتر نمایندگی، اخذ رای از داوطلبان را از ساعت 9 صبح آغاز کرده اند و رای گیری همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: 6 هزار تن از اعضا و داوطلبان جمعیت هلال احمر حائز شرایط رای دادن به 49 کاندید شورای اجرایی و بازرسی هستند.

وجود 14 شعبه اخذ رای در کرمانشاه

دکتر محمدرضا امیریان؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه نیز  با بیان اینکه 7 هزار و 773 نفر از داوطلبان واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند، افزود: اعضا و داوطلبان جمعیت هلال احمر در 14 شعبه اخذ رای به 156 کاندیدا رای می دهند.