Print Logo
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر شنبه 14 فروردین 1395 ساعت 14:12

حفظ آبروی افراد، کرامت انسانی و امیدبخشی؛ اصول کار در حراست هلال احمر است


نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با بیان اینکه دستگاه و تشکیلات حراست برای حفظ سلامت اداری چه از نظر نیل به اهداف سازمان، چه از نظر حفظ اعتقادات کارمندان و سرمایه های ملی، ایجاد شده است، حفظ آبروی افراد، کرامت انسانی و امیدبخشی را از اصول کار حراست در جمعیت هلال احمر عنوان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین معزی در گردهمایی سراسری آموزشی- توجیهی حراست جمعیت هلال احمر ضمن تسلیت فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران یک نظام ایدئولوژیک و نظامی اعتقادی و دینی است که با حرکت مردم و رهبری امام خمینی(ره) بر اساس دین اسلام بنا شده و همه پایه های یک حکومت دینی را داراست، گفت: یقینا جریان شرق و غرب نمی خواهد قبول کند که دین می تواند انقلاب کند، نظام 2 هزار و 500 ساله شاهنشاهی رابراندازد، حکومت تشکیل دهد و نظام سازی کند.
وی در ادامه تصریح کرد: جریان شرق و غرب برای جلوگیری از اینکه حکومت دینی جمهوری اسلامی ایران، مسلمانان جهان را تشویق کند و تمام منافع جریان شرق و غرب را به خطر بیندازد و تئوری «دین افیون توده هاست» را متلاشی کند، به ترفندهای گوناگون دست زدند و انواع و اقسام آنچه که می تواند یک نظام را از پا دربیاورد، به کار گرفتند تا بگویند دین نمی تواند زندگی مردم و جامعه را مدیریت کند، از کودتای آمریکایی در طبس تا تحرکات داخلی همچون جریانات سازمان منافقین، حزب توده در ایران، جریان سلطنت طلب و ... تا جنگ تحمیلی 8 ساله و تبلیغات علیه نظام اسلامی در دوران جنگ سرد.
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر افزود: جریان غرب در حال حاضر نیز به اشکال متفاوت و با قصد تاثیرگذاری بر اعتقادات مردم ایران برای براندازی نظام تلاش می کند غافل از اینکه انگیزه کار در میان مردم و کارمندان دستگاه های مختلف در ایران، خدایی و برای رضای خداوند است.
حجت الاسلام و المسلمین معزی خاطرنشان کرد: دستگاه و تشکیلات حراست برای حفظ سلامت اداری چه از نظر نیل به اهداف سازمان، چه از نظر حفظ اعتقادات کارمندان و سرمایه های ملی، ایجاد شده است.
وی حفظ آبروی افراد، کرامت انسانی کارمندان و ارباب رجوع و امیدبخشی را از اصول کار در حراست جمعیت هلال احمر عنوان کرد و افزود: دقت، صحت و سرعت در انجام برنامه ها و همچنین تلاش در راه رضای خداوند و خدمت به مردم ایران که شایسته هر نوع خدمتی هستند، باید مورد توجه ویژه دستگاه حراست قرار گیرد.