Print Logo
همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و به مناسبت روز بزرگداشت شهدا صورت گرفت شنبه 14 فروردین 1395 ساعت 11:42

دیدار نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر با خانواده شهید فرامرز مقنتی/ سبک زندگی شهدا و رفتار آنها الگویی ارزشمند برای جوانان امروز است


نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر با اشاره به این که امروز جوانان نیاز به الگوهای شاخص برای پیروی دارند، تصریح کرد: سبک زندگی شهدا و رفتار آنها می‌تواند الگویی ارزشمند برای جوانان امروز باشد.

حجت الاسلام والمسلمین معزی در دیدار با خانواده شهید فرامرز مقنتی همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و به مناسبت روز بزرگداشت شهدا با اشاره به جایگاه و مقام و منزلت شهدا، اظهار کرد: شهدا با رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌ها برای د فاع از مرزها و میهن خود، در برابر دشمنان رشادت‌ها به خرج داده و لذا وظیفه همه مردم و مسئولان است تا مقام و منزلت آن ها را فراموش نکرده و قدردان شهدا و خانواده آن ها باشند.
وی افزود: ارزش کار پدری که فقط یک‌بار پس از تولد فرزند خود او را می‌بیند و دفاع از ارزش‌ها و کشورش را بر همه چیز ارجح می‌داند، قابل تقدیر است.
حجت الاسلام والمسلمین معزی با بیان این که همسران شهدا با ایستادگی و خویشتنداری، فداکارانه فرزندان خود را تربیت کردند، خاطرنشان کرد: همسران شهدا با تحمل رنج مضاعف در برابر همه دشواری‌های زندگی، برای فرزندان علاوه بر وظایف مادری، نقش پدر را نیز ایفا می‌کنند و لذا وظیفه داریم تا قدردان همسران شهدا باشیم.
وی با اشاره به این که دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در یکسال اخیر با وظیفه‌شناسی، دیدار با خانواده شهدا و قدردانی از آنها را در رأس برنامه‌ها قرار داده است، افزود: امروز نیز در شب شهادت حضرت زهرا (س) و روز بزرگداشت شهدا، در مراسم بزرگداشتی در ستاد جمعیت، یاد و خاطره شهدای هلال‌احمر و رشادتها، از خودگذشتی‌ها، جوانمردی‌ها و پیروزی‌های غرور آفرین هشت سال دفاع مقدس گرامی داشته شد.