Print Logo
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر مهمان امدادگران پاکدشتی در لحظه تحویل سال شنبه 14 فروردین 1395 ساعت 11:13

نشان هلال‌احمر در جاده‌ها مایه آرامش خاطر مسافران نوروزی/تدبیر و هوشیاری مقام معظم رهبری دلیل آرامش کشور است


نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال‌احم وجود نشان هلال‌احمر در جاده‌ها را مایه آرامش خاطر مسافران دانست و تصریح کرد: ارائه خدمات صادقانه و بی منت امدادگران هلال‌احمر زیباترین شکل خدمت رسانی به همنوعان به شمار می رود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر، حجت الاسلام والمسلمین معزی؛ نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر صبح امروز به مناسبت آغاز تحویل سال 95 در پایگاه امداد و نجات بین شهری ثامن الحجج(ع) در میان جمعی از اعضای خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر حضور یافت.
وی پس از تحویل سال نو ضمن تبریک آغاز سال نو به تمام ملت ایران به ویژه خانواده بزرگ جمعیت هلال‌احمر، اظهار کرد: حلول سال 95 هجری خورشیدی را به همه خانواده هلال احمر در سراسر ایران و همچنین خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان، مدافعان این سرزمین و حرم اهل بیت عصمت و طهارت تبریک می گویم.
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر ابراز امیدواری کرد: ان‌شاءالله سال 95 برای ملت ایران و خانواده بزرگ هلال‌احمر سالی خوش، پربرکت، سرشار از شادی، رفاه، آسایش، دوستی، صلح، خدمت، ایثار و کمک به هموطنان عزیزمان باشد
وی افزود: امیدوارم امسال شرایط خدمت‌رسانی به مردم بهترین شکل ممکن برای ملت ایران فراهم شود. در این آغازین لحظات سال جدید خانواده بزرگ هلال‌احمر بتواند با همراهی هزاران نیروی جوان به ارائه خدمات بهتر و مناسب‌تر به مردم بپردازد.
آمادگی هلال احمر برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی با تمام توان
حجت الاسلام والمسلمین معزی خاطرنشان کرد: امیدوارم برای هیچ یک از مسافران نوروزی حادثه ناگوار و تلخی پیش نیاید، اما این اطمینان خاطر را می دهیم اگر مشکلی به وقوع پیوست جمعیت‌ هلال‌احمر با تمام توان آماده ارائه خدمات خواهد بود.
وی با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری اظهار داشت: مقام معظم رهبری با این پیام امید، تدبیر و صلح را تقدیم ملت ایران کردند، امیدواریم با رهنمود ایشان سال پر برکت و پر ثمری برای ملت ایران رقم بخورد.
معزی در ادامه با اشاره به سابقه تمدن تاریخی ملت ایران گفت: تاریخ ملت ایران نشان دهنده بهره‌گیری مردمان این سرزمین از اندیشه و خرد است. ملت ایران با داشتن چنین سابقه تاریخی درخشانی سرفرازی خود را در تمامی اعصار به ثبت رسانیده است.
وی با بیان این که ایران و اسلام خدمات متقابل به یکدیگر داشته‌اند، افزود: تاریخ حاکی از آن است که نه‌تنها اسلام خدمات بسیاری در رشد و تعالی مردم ایران زمین داشته بلکه ایرانیان نیز خدمات بسیاری در ترویج اسلام داشته اند.
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر با اشاره به کتاب خدمات متقابل اسلام و ایران اثر شهید مطهری گفت: اسلام، ایرانیان را به راه راست هدایت و آنان را به سعادت رهنمون کرد، ایرانیان نیز با بهره‌گیری از اسلام اندیشه و تلاش خود در عرصه‌های علمی، معرفتی و فلسفی موجب اعتلای نام اسلام شدند.
وی با تاکید بر این که توسعه تمدن نوین اسلامی بدون تلاش و مجاهدت بیش از پیش میسر نخواهد شد اظهار کرد: با وجود این‌که دین اسلام نقشه راه را برای ما ترسیم کرده است اما رسیدن به کمال و تعالی بدون تلاش و عمل میسر نمی شود
حجت الاسلام و المسلمین معزی افزود: همان‌گونه که می دانید در قرآن کریم نیز ایمان و عمل صالح همواره همراه با یکدیگر آمده است و دو جزء جدایی ناپذیر از یکدیگر هستند
وی با اشاره به شعار جمعیت هلال احمر در سال جدید، گفت: خانواده بزرگ هلال‌احمر در سال جدید با شعار حفظ جان ملت ایران، تسکین آلام و دردهای انسانی، تکریم انسانیت و تامین سلامت به فعالیت خواهد پرداخت.
امید به آینده جمعیت با فعالیت سازمان جوانان هلال احمر
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر حضور داوطلبانه جوانان در جمعیت هلال‌احمر را نقطه امید و قوت این جمعیت دانست و گفت: فعالیت سازمان جوانان هلال‌احمر مرا بیش از هرچیز به آینده این جمعیت امیدوار می سازد.
 
وی با تاکید بر تلاش‌های صادقانه و مخلصانه امدادگران جمعیت هلال‌احمر گفت: باید مهرورزانه کار کنیم؛ فعالیت‌های شما باید با عشق مردم آمیخته باشد، مهربانی باید شعار درونی و برونی این سازمان قرارگیرد.
حجت الاسلام والمسلمین معزی ارتقاء فرهنگ اسلامی را وظیفه نمایندگان ولی فقیه دانست و گفت: در سال 95 باید تلاش کنیم و گام‌هایمان را هرچه استوارتر از گذشته برداریم.
وی با اشاره به تاکیدات مقام معزم رهبری درخصوص اقتصاد مقاومتی گفت: ملت ایران طی 8 سال دفاع مقدس نشان دادند که چگونه می‌توانند با اتکا به خویشتن در مقابل دشمنان غربی و شرقی که از آستین صدام بیرون آمده است ایستادگی کنند، همانگونه که مقام معظم رهبری نیز در پیام نوروزی به ان اشاره داشتند باید تمامی تلاش خود را به کار بندیم تا در کشور رونق اقتصادی و آسایش پدید آید
وی با اشاره به مشکلات برخی از خانواده‌های بی بضاعت جامعه گفت: هنوز در جامعه ما نیازمندانی وجود دارند که با عفت و پاکی و علیرغم سختی‌ها چهره خود را بی نیاز نشان می دهند.
خدمت بی منت؛ زیباترین شکل خدمت رسانی به هنوعان است
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر با تاکید بر این‌که ما باید زبان شکرگزاری داشته باشیم، گفت: همانطور که می‌دانید شکر نعمت باعث افزودن برکت به زندگی می‌شود و ناسپاسی زیان‌های بسیاری را متوجه ما خواهد ساخت.
وی وجود آرم هلال‌احمر در جاده‌ها را مایه آرامش خاطر مسافران دانست و تصریح کرد: ارائه خدمات صادقانه و بی منت امدادگران هلال‌احمر زیباترین شکل خدمت رسانی به همنوعان به شمار می رود.
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر ضمن شکرگزاری به‌خاطر آرامش و ثبات در ایران اظهار کرد: اگر بیداری، هشیاری و اندیشه مقام معظم رهبری نبود کشور ایران نیز مانند بسیاری از کشورهای خاورمیانه دچار درگیری و تنش می شد، قطعا تدبیر ایشان باعث شده تا امروز بسیاری از خانواده‌های ایرانی سال نو را در آرامش سپری کنند.
وی در ادامه بازدید نوروزی خود در شعبه پاکدشت حضور یافت و در جریان فعالیت های این پایگاه قرار گرفت.
وی همچنین از پایگاه شهید مظفر قیامدشت و پایگاه امداد و نجات شهید حمید اولیای شهریار بازدید کرد.
لازم به ذکر است حسین کتابدار؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران نیز در این بازدیدها نماینده ولی فقیه در جمعیت را همراهی می کرد.